Červen 2008

Sparta :-)

28. června 2008 v 17:50 | admin lol:) |  Filmová
Pro ty co neviděli film 300:bitva u Thermopyl:
Ten ksicht toho chlapa co je tam skoro pořád je Spartského klále Leonidase :-/

Kočička

28. června 2008 v 17:40 | admin lol:) |  Řetězáky

Ahoj tato kočička se usilovně snaží vyčistit tvoji obrazovku...Dochází jí ale čistící prostředek,pomoz jí tedy a dej si jí také na svůj blog a podepiš se dolu...Určitě se ti odmění čistým monitorem...A to vš ti udělá ZDARMA...


Vtipy 2

28. června 2008 v 10:21 | admin lol:) |  Vtipy

O počítačích: Víte co vidí počítačový programátor na poušti? Datamorganu! Víte, jak poznáte, že jste opravdu unaveni z práce? Když večer ukládáte dítě a přemýšlíte, jestli ho máte uložit nebo uložit jako. Víte jak se dá hacknout bankomat? Je to velice jednoduché, vezmete si jeden notebook, jeden krumpáč a najdete si nejbližší bankomat. Krumpáčem otevřete bankomat a vyberete peníze. A víte k čemu je ten notebook? No co by to bylo za hackera bez notebooku. Ptá se zákazník v novinovém stánku: "Máte časopis Computer?" "Právě došel." "Tak mi dejte dva." "Však jsem Vám řekla , že došel." "Když došel, tak byste ho měla mít!?" Víte proč polévá blondýnka klávesnici vodou? Aby mohla surfovat na internetu.


Alfa Spider

27. června 2008 v 20:24 | admin lol:) |  Auta

Alfa Romeo Spider

Alfa Spider je volnost. Alfa Spider je technologie. Alfa Spider je přehlídkou italské elegnace, která se projíždí po cestách celého světa. Alfa Spider je legenda "otevřených" vozů. Potomek Giulietty Spider a nezapomenutelného Duetta - ikony světa motorů - model, představený na autosalonu v Ženevě, který hned vyhrál titul "Kabriolet roku 2006".

Alfa Spider je nejpůvabnější a nejvyvinutější "plod" nové generace Alfa Romeo. Typický Ital, výsledek spolupráce mezi Centro Stile Alfa Romeo a dvěma jmény, která označují italský styl ve světě: Giugiaro a Pininfarina.

Čirý a zřetelný styl - jak se u dvousedadlového vozu sluší - vyzařuje eleganci a sílu: to je spider. Alfa, tudíž nejen krása, ale i technologie a sportovnost na maximální úrovni. Pohodlný vnitřní prostor a bohatá nadčasová výbava - to značí návrat legendy.

Alfa Brera

27. června 2008 v 20:14 | admin lol:) |  Auta

Alfa Romeo Brera

Italský design opět ukázal, že je tou nejlepší školou, která v této branži existuje. Pragmaticky vzato je Brera jen derivátem Alfy 159, jenže setkání naživo vás rychle nechá zapomenout na všechny sdílené komponenty, platformy a úsporná opatření. Uhrančivý pohled čtveřice párů očí je známý už ze stopadesátdevítky, ale ta se zatím (bohužel pro Alfu) příliš na silnicích Evropy nerozšířila. Breře to prospívá, stopadesátdevítce naopak lichotí.
Postavit nástupce originálního kupé GTV v netradičním uspořádání připomínajícím hatchback se může na papíře jevit jako nesmysl. Linky a umně vytvarované plochy však i tady mají své opodstatnění a vše do sebe zapadá, jakoby se takto vozy GT dělaly odjakživa. Na designu, který patří k těm nejvýraznějším stránkám Brery, se nám nepozdávalo jen přepracované rozložení bočních skel. Boky studie, představené v roce 2002, tvořily totiž jen dlouhé dveře, bez dalšího okna za nimi.
Záď doznala naopak jen decentní změny a zůstává dokonale zpracovanou části Alfy. Motiv kruhových světlometů se opakuje i zde, zamračené kruhy jsou naznačeny v alfistických koncových světlech. Tvarování zadního vzhůru výklopného okna boří mýtus o nudné zádi dvouprostorového sportovního vozu. Vše je korunováno logem, které se otevírá spolu s víkem. Detaily jako provedení vnějších klik, blikačů nebo vnějších zpětných zrcátek dotvářejí celkový dojem stylistické dokonalosti.
Ze srovnání v následující tabulce si udělejte představu o vnějších rozměrech Brery. Na stopadesátdevítku schází decimetry do délky i na rozvoru. Předchozí kupé GTV bylo kratší, užší a nižší, jen rozvor se nyní zmenšil!

Opička

27. června 2008 v 20:06 | admin lol:) |  Řetězáky
Tato opička chce vyhrát soutěž ve skoku do výšky xD
Pomož jí, dej si to na blog a podepiš se.

Alfa

27. června 2008 v 19:47 | admin lol:) |  Auta

Alfa Romeo 156

Unikátní design, výborné jízdní vlastnosti a průkopnické diesely common-rail. Titul automobil roku získala Alfa 156 v roce 1998 s velkým přehledem. Stopadesátšestka byla pak oceněna ještě více než 30 tituly v mnoha zemích světa (nechybělo ani vítězství v české anketě Auto roku 1998. Bez výraznější modernizace vydržel tento automobil ve výrobě pět let. Alfy 156 se již několik let objevují také v nabídkách bazarů. Nadšení z designu a techniky Alfy 156 již opadlo a zájemce o ojetou, ale stále krásnou Alfu zajímá, jaké jsou praktické zkušenosti se stopadesátšestkou. Jak je to s poruchovostí moderních italských vozů střední třídy? Má špatná pověst italských aut své opodstatnění i dnes? Odpovědi jsou v našem článku.
Frankfurtský autosalon měl v roce 1997 velkou hvězdu, která neúnavně zářila po dlouhou dobu a ani dnes zdaleka nevyhasla. Svůdný kabát byl tím prvním lákadlem, které přimělo více než půlmilion zákazníků ke koupi během prvních pěti let výroby. To auto dodnes zůstává originálem. Krásně tvarovaná kovová klika u předních dveří, zvýraznění znaku vpředu s výrazným zásahem do nárazníku (na stranu odsunutá SPZ) nebo decentně tvarovaná zadní světla a rafinované ukrytí klik zadních dveří jsou detaily, které nadchnou. Při pohledu do interiéru vás na první pohled upoutá netradičně tvarovaná přístrojová deska s dvěma oddělenými kruhovými přístroji, standardně bílými, v příplatkové verzi Sport Pack pak černými. V obou ukazatelích jsou "neviditelné" kontrolky, které řidiče upozorní teprve ve chvíli, když se rozsvítí. Indikátor nedovřených dveří, ruční brzdy či signalizace ABS jsou umístěny v prostoru mezi hlavními kruhovými ukazateli. Celkově přechází palubní deska plynule do čalounění dveří. Další, sportovně umístěné kruhové přístroje (palivoměr, teploměr a hodiny) najdeme na horní části středového panelu.
Zapomenout bychom neměli ještě na jeden "přímý vstřik". Je jím zážehový motor 2.0 JTS , který nahradil dvoulitr Twinspark. Přímé vstřikování v praxi znamená nižší spotřebu při vyšším výkonu (oproti předchůdci 2,0 T.S. o 10% vyšší výkon a o 10% nižší průměrná spotřeba). Více informací o tomto motoru najdete v našem testu. Vrcholem řady 156 se stala v roce 2001 šestiválcová verze GTA s motorem 3.2 l (184 kW), který je také dodáván do menší Alfy 147 GTA.
Sedan 156 byl v roce 2000 doplněn o verzi kombi. Skromné rozměry zavazadelníku jsou opět daní za atraktivní vzhled. Automobil dostal jméno 156 Sportwagon. Konstruktéři vozu se snažili nezapomenout na praktické maličkosti mezi než patří zajímavé otevírání pátých dveří zasahujících hluboko do střechy. Tento systém umožňuje pohodlnou manipulaci se zavazadly i ve vzdálenějších místech zavazadlového prostoru. Ten ale patří mezi nejmenší ve střední třídě (jen 360 l, možno rozšířit na 1180 l).

Vtipy

17. června 2008 v 14:56 | vtipálek :-D |  Vtipy

Vtipy ze školy: Učitel se ptá žáků: "Jestlipak víte, proč odlétají čápi na zimu do Afriky?" Pepíček se přihlásí: "Protože černoši chtějí mít také děti."
Maminka si prohlíží kresby svého syna na kterých jsou samé staré hrady a zříceniny. Vezme do ruky jednu z kreseb a ptá se: "Co je tohle?" "To je přece naše třídní!" ozve se syn.
"Sím, paní učitelko, tatínek povídal, že pocházíme z opice." hlásí se Kuba. "Jakube," odtuší vlídně pedagožka, "dnes chci přednášet novou látku, takže opravdu nemám čas řešit rodinné problémy." Učitelka zeměpisu k Pepíčkovi: "Čím je známá Ostrava?" "Nevím." "A odkud máte uhlí?" "Ze sklepa!" Na hodině se ptá paní učitelka: "Pepíčku, jak bys dokázal, že je Země kulatá." Pepíček odpoví: "Nijak, já to nikdy netvrdil."


Krecek

15. června 2008 v 15:35 Sranda obrázky

hmmm

15. června 2008 v 15:29 | já
první članek